ikramm51 Kızlar dün doktor yazdı ama kocaman bişey bu ilaç ağızdan mı alınıyor fitil mi anlayamadım kullanan var mı
Gunduzanne ikramm51 ağızdan alınıyo canım ben 6 aydır kullanıyorum. Gece yatmadan önce iç çünkü kokusu balık kokusu ve midende eriyince miden bulanabilir. Baş ucu ilacı yap iç uyu