1gebeshanim Yaprak sarmıştım dibi kömür gibi tutmuş. Kokuyuda alamadım. İnt.de ne tarif varsa denedim banamısın demiyor. Sirke+karbonat, tuz+sirke, karbonat+limonsuyu. Sizin pratik çözümünüz nedir lütfen yardım 🤦🏻♀️
Enfal_06 1gebeshanim tencereyi ısıtıp asperox sıkmak dumanını solumayin balkonda yapın yada cifle telleyin