theselin1207 Merhaba anneler, 8 haftalık bi fetüsüm olması gerekirken maalesef gelişmedi :( Direkt kürtaj olmak mı daha mantıklı yoksa ilaçla düşürmek mi mantıklı hangisi daha sağlıklı hangisinin yapılması gerekir bilemedim?
Gzde_defne theselin1207 doktorunuz ne diyor ? Bizim yorum yapmamız çok doğru olmaz ama önce ilaçla düşürmeyi denemek kürtajdan önce tercih edilebilir çünkü kürtaj ister istemez zarar veriyor.gecmiş olsun
theselin1207 Gzde_defne özeldeki doktorum ilaçla deneyelim diyor devletteki kürtaj diyor :) kaldım bende teşekkür ederim
Alya05 theselin1207 ilaçla düşecekse en mantıklısı ilaç Kürtaj olmak zor ya iki kez oldum biri 8 haftalık biri 14 haftalık hastanede yatış ilaçlar narkoz vs vs