rabiayy Kızlar ilk zamanlar Betası yavaş ilerleyen olup sonradan hızlandı mı? Veya biraz düşüp yükselen? Böyle durumlar olabiliyormuş. Benim; 15,65 ertesi gün 23,67 üç gün sonra 52,06 oldu. Cumartesi özele gideceğim ama fikrinize ihtiyacım var.
Aslaninannesi_ rabiayy neye göre betanız az geldi ? Allah aşkına kendinizi niye korkutuyorsunuz değeriniz gayet iyi artmış boşu boşuna stres yapmayın daha beta vermenize de gerek yok direk doktora gidebilirsiniz
Mom6535 asyamooms canım çok yanlış günlerde beta takibi yapıyorsun beta 48 saatte bir iki katına çıkar en az %60 lık artış ile sağlıklı gebelik olup olmadığına karar verilir yani iki günde bir aynı saate kan vermek lazım
Prensess33 sasmazsuzann ben beş haftalıkken öğrendim değerim 14 bindi artık kan vermedim normal mi bu değer bende şüphe ediyorum betam bu kadar yüksek acaba erkek olduğu için mi daha cinsiyeti belli değil iki kızımda öğrendim biri geç döllenme 20 gün sonra kan verdim 58 çıkmıştı biride adetimden 4 gün sonra verdim 600 civarıydı doktora gittim 5 haftalık dedi hatta başka sayfada post acmistim kimisi ikiz gebelik diyordu ama gittim tek bebekti Allah gönlümüze göre verir inşallah ❤️
rabiayy asyamooms yani yükseliş biraz yavaş gibi geldi. O yüzden açıkçası endişeliyim. Bir de kimyasal olabilir falan deyince korktum açıkçası.
rabiayy asyamooms yarın tekrar kan vereceğim. Eğer 100 üzerine çıkarsa daha vermeyi düşünmüyorum, bekleyeceğim 🌸
asyamooms rabiayy bencede ama korkma bende sen gibi düşünüyordum ama 6haftslık olduk bile rahat ol bol bol meyve sebze ye
rabiayy Aslaninannesi_ canım sen beni o kadar iyi motive ediyorsun ki🌸 ama doktor dün yüzüme karşı kimyasal olabilir-1 hafta içinde kanaman olmazsa tekrar gel dedi. O yüzden ister istemez insan düşünüyor. Yarın tekrar beta vereceğim. Tam olarak 2 günlük artışı görmek için. Cumartesi özele gidiyorum. Mutlaka seni haberdar edeceğim 🌸
Aslaninannesi_ rabiayy sen merak etme Allah büyük insşşah hayırlı haberlerini alcaz aldıktan sonra da doktorunu değiştir bu kadar moralini bozan daha en başından bir doktorla devam etme
rabiayy Aslaninannesi_ bulunduğum yerde özel yoktu o yüzden gittim o doktora mecburiyetten yani. Ama düşük değerlerde hep böyle söylüyorlarmış sanırım. Yarın haberdar ederim yine sonucum çıkınca seni 🌸
asyamooms Mom6535 canım aynı saatte gittim zaten doktorum öyle söyledi bende 48saat sonra gittim bisahda gitmedim zaten keseyi gördük