Herkese selam . 38+1 deyiz. Eger kendiliğinden gelmeye kalkmazsa 9/12 tarihine 08.30a sezeryan tarihimizi aldık. İlk dogumum zorunlu sezeryandi bu da öyle olacak. Tarih netleşince bir rahatlama geldi sanki psikolojik olarak. 😊Bir de sağ salim kucağımıza alırsak tamamen rahatlayacagiz. Hepimize hayırlı doğumlar olsun inşallah ❤️ Rabbim bebiş isteyen herkesin de kucagini tez zamanda saglikla doldursun🙏