Kubrabsyg 27+2 ama ultrasona gelince 28+ 4 vs çıkıyor. Sizce bu doğum zamanını etkiler mi ? Yaşayan var mı
Arelmom_ Kubrabsyg bildiğim kadarıyla etkilemiyor ben erken doğum yaptım bebeğim hep öndeydi haftası sağlıklıydı çok şükür tam 1 ay erken doğurdum bebeğim öndeydi ki iyiki öndeydi küvezde sadece 1 hafta kaldı
Badehandekuzey Kubrabsyg bizimde hep ileri çıkıyor doktor tombişim diye seviyor bence sorun değil şekerin yoksa😂
Fatmaacylnn Kubrabsyg hayır benim bebişte önde doktorum doğum zamanını etkilemez dedi 😄 tabi bebiş önce gelmek ister belki o zaman farklı
Serrabade 2 hafta ileri yada geri önemli değil. Doğum haftasını da etkilemez sadece ileriyse kilosu daha iyi geriyse minik bebiş oluyo 🌸