Ya bu sabah doktora gittim 14 haftadayım her şey yolundaydı şükür ama ofise geldim çalıştığım yere çalışma arkadaşımla biraz gerildik kalbim stresten hızlı hızlı çarptı hamileyim diye ayağımı kaydırmaya çalışıyo o kişi bende sinirlendim bebeğe bir şey olmaz dime