Çok geçmiş olsun benimde 22. haftamda başıma geldi böbreklerini göremediler bebeğimin oluşmamış o yüzden suyu bitmiş gebeliğimi sonlandırdılar suyun çok az kalmış o da biticek dediler rahmine yapışır seni zehirler dediler inşallah suyunuz tekrar artar sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz