Nakskdkdkd iki ayrı doktorun fikirleri neden bu kdr farklı anlayamıyorum. Değerler konusuna gelirsek Google’a bile yazsanız olması gereken değerleri zaten gösterir, değerleriniz olması gereken değerlere göre yüksek çıkmış. Yani şeker kucumsencek bir şey değil. Erken doğum, amniyon sıvısının yüksekliği, bebeğin diyabetik olup fazla kilo alması gibi kötü seylere sebep olabilir. sizin yerinizde olsam şeker yüklemesi yaptiririm ve beslenmeme dikkat ederk evde ölçümlerime devam ederim. Ki ben o şekilde yapıyorum. Açlık tokluklarim da normal çıktı, şeker yüklemem de normaldi ama suyum fazlaydı diye doktor şekerden şüphelendi ve ölçümler normal çıkınca rahatladik, suyum da bir hafta sonra düzeldi. Bı ara şekeri tatlıyı meyveyi fazla kaçırmastm o yüzden kısa bir aure şekerim yukselmis doye düşündük. Şimdi ara ara ölçüm yapıyorum kafama göre ve fazla meyve tatlı hamurisi ekmek makarna pilav vs tüketmemeye çalışıyorum. Makarna pilav hiç yemem zaten ama meyve ve tatlıyı kaçırmıştm. Bence bir doktora daha görünün ve diyabet hemsiresine danışın. O da sıkıntılı değer derse şekere dikkat edin.