Yaşadığım yerde dvlt hastanesine gittim kan vermek için hamilesin dedi doktor bana folikasit verdi şimdi doğum takip yapacak doktoruma gidicem ama daha gitmedim acaba ne zaman gitmeliyim değerim 457 çıkmıştı 2 gün önce şimdi gitsem kalp atışı için yine çağırcak bi kaç hafta sonra mi gitsem ki dedim wp den fotografı atım bu hapı kullanıyorum diye tamam kulanabılırsın dedi