Busrakaya Merhaba kızlar Bu haftayı siyatik sinir basısıyla geçirdik. Doktoruma sordum istirahat edin ve ters tarafa yatın dedin. O şekilde yapınca bir süre geçiyor. Ama ayakta biraz dolanmaya başlıyayım sol kalçamdan aşağıya bir şimdi çakıyor. Siz evde ne gibi çözümler yaptınız? Şimdiden teşekkürler
Tgcee Busrakaya benımde sağ kalçama oluyodu d vıtamnı verdı doktrum eskısınden ıyyım şukur kacıncı haftanzdasnz
tomurcukannesi Busrakaya bacağınızın arasına yastık alıp uyuyun eminim iyi gelicektir benim öyle geçmişti
Busrakaya Tgcee 32. Haftaya başladık canım. Benmde geçer inşallah ama d vitamini ilacı kullanıyorum zaten anlamadım