Feslegenci sınır demek yükselmeye müsait şeker demek. İsterseniz devlette diyetisyenden de yardım alabilirsiniz yada ilerlediğiniz gibi ilerleyip ekmeğe pirince makarnaya vs daha dikkat de edebilirsiniz. Ailemde şeker var annemin çok yüksek, yüklememde çok yüksek çıktı. İnsülin kullanıyorum ama bebeği de beslemek zorundayım. Bunu kafaya takıp yememezlik etme canım