kahvekitapakademi Merhaba bugün transfer sonrası 7.günüm. Testime bakar mısınız? Böyle olup kan değeriniz kaç oldu acaba
Kubraadas kahvekitapakademi bende 26 kasımda transfer oldum henüz herhangi bir test yapmadım 9 Aralık pazartesi test günüm ama çok oturur pozisyonda kaldığım zaman kaşık ağrım oluyor acaba sizdede var mı bu 7 gün içerisinde vücudunuzda bir değişim oldu mu
Agustos21 kahvekitapakademi gözünüz aydın canım inşallah kan tahlilinizdede pozitif görürsünüz sağlıkla gelir inşallah 🤲☺️
Agustos21 kahvekitapakademi tüp bebek süreci nasıl oluyor neler yapılıyor canım ya bilgi verebilir misin
Ayln- kahvekitapakademi maşallah bence hamilesiniz sizin gibi bi arkadaşımda donmuş 5 gün embriyosu transfer oldu onunda 8 günde pozitif çıktı
Larraa Merhaba hayırlı olsun 🥰 Benim 7. Gün çok daha silikti. Hem normal, hem erken gebelik testi yaptım ikisi de çok silikti. Kan vermedim ben. Bir süre bekleyip direk kalp atışlarını dinledim. Şu an 25 haftalığız. Sağlıklı bir gebelik olsun inşallah 🌸🙏🏻
kahvekitapakademi Çokk teşekkür ederim🥲 Bu benim 3.denemem ve 6yıldır bekliyoruz. İnşallah Allah devamını nasip eder. Siz de sağlıkla kucağınıza alın, çok sevgiler💐
busra14 kahvekitapakademi hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰benimde bugun 10.günüm, perşembe günü test günüm idrar testlerim benimde böyle çıktı inşallah pozitif tir hepimizin🌸
kahvekitapakademi busra14 Kan değerlerimiz de çok güzel gelir inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻🫶🏻💐
kahvekitapakademi Kubraadas İnşallah güzel sonuçlarımız olur🙏🏻 bende de hafif kasık ağrıları oluyor. Ama özellikle otururken oluyor diyemem
Mftt Bbk88 merhaba, evet 2 embriyo transfer oldum, transfer günü hariç yani 10 gün 419 12 günü 1300 dü
Kubraadas Nur2025 çok şükür pozitif çıktı 😍❤️🤲🏻 Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍😍😍