Merhabalar. Kontrol esnasinda serviks uzunlugunuz karındanmı ölçülüyor yoksa alttan muayanemi yapılıyor. Ben ozelde ve devlette her ikisindede perinatalog takipliyim fakat. Devlete bugun gittigimde alttan bakmak daha iyi olur net bi ölçü verir dedi. Fakat ozeldeki doktorumuza mesaj atınca alttan bakmaya gerek yok karindan ölçülse yeterli alttan baktirma dedi. 2 arada bi derede kaldım