Kızlar yarın tam 37+4 oluyoruz ikinci doğumum sezeryan olucam yine ilk mecburi sezeryandı gün vermedi her hafta gidiyorum ama hâlâ ne zman günüm belli deyil kilosu 2200 falandı doktor çok düşük 2500 anca olur dedi aynı hafta olanlar bebiş kilolarınız neler sezeryan günü aldınız mı? Yarını iple çekiyorum inşallah kilo almıştır inşallah