gezentianne Ftmaa0 Doktora gitseniz bellidir aslında 🥰 Ben özelde 12′de öğrendim dün ilk kez devlete gittim kan tahlillerim eksikti. Ultrasonda baktı kız bebek oldugunu söylediler mi dedi🥰 evet dedim. 14+3 tüm dün
huysuz__ Dogaguler ama heveslenirsin 🥲 kız gibi duruyo da nub çıkıntısı önemli tahmin için 🙏yanılabilirim
Dogaguler huysuz__ yaaa evet heveslenme durumu çok baskın şu aralar 🫠🥹 gönlümden geçen kız benimde . Devlette söylemedi çok erken dedi acaba özele gitsem öğrenebilir miyim
huysuz__ Dogaguler 12.13. Haftadaysanız özel az çok tahmin yapar, devlet genelde 16-17 lerde söylüyo. Gönlünce olsun inşallah 🥰