Tugsem81 çağsu hastanesiyle anlaşmalı doğumları orada yaptırıyor.Normal doğum yanlısı ,kendisine giden birçok arkadaşım da ilgisinden çok memnun.40.haftadayım hiç açılmam ,sancım yok.Normal olsun çok istiyordum ama olmayacak gibi duruyor suyum da azalma ve bitakım riskler çıkmaya başladı.Ona rağmen son ana kadar şansımızı deniyoruz.Takiplerimi artırdı.Başka doktor olsa çoktan bunları bahane edip sezeryana almıştı.