Yagmur054 Kızlar gecn hafta hastanede kan verdim sonucu beklemedim e nabiza yeni düşmüş kan da glukoz 122 çıkmış normal de 70 ile 99 arası olması gerek sanırım sizce çok mu yüksek 35 haftalık gebeyim kontrolum de haftaya
Smypolat09 Yagmur054 benimde sağlık ocağında yüksek çıkmıştı çünkü kahvaltı yapıp gitmiştim aç karna hastaneye gidip tekrar yapılınca normal çıktı