Byz55 Kızlar 36 haftalık hamileyim iki gündür adet sancısı gibi ağrılarım var hani böyle adet olucakmışsın gibi ağrı geliyor yarım saat felan sonra gidiyor günde bir iki kez oluyor doktorum kasılman olursa gel dedi ama kasılmam yok sadece adet ağrım var biraz sancılı acaba normal mi ??
Burcink Byz55 bende 36 haftadayım ara sıra adet sancısına çok benzer sancı oluyor birde hareketlerini vajinamda hissediyorum bazen. 🤷🏼♀️ Ama normal sanırım geçiyor çünkü
Girne12 Canım dogumun yaklasmıs sanıyorum her an hazırlıklı ol Doğum yapan kimi duyduysam aynı agrılardan bahsedıyorlar
Sgsj Girne12 bende oyle yapiyorum ne yersek ondam veriyorum yiyoda masallah ama iste kabiz olunca ne yapcam ne vercem sasirdim nasil gecircem onuda bilemedim
Ceviz Ben de aynı ağrı ile gittim sancı değil ağrı ama kendi çalıştığım hastanede doktorum bir tane sancı çıkmıştı çok önemli değil dedi ama doğumhanedeki ebe demişti ki bu tarz ağrıların olabilir rahim ve etrafındaki kasların bu ayda daha da genişliyor oturup kalkarken yürürken yatarken ağrıyabilir. Sonra özele gittiğim doktora söyledim 2gün sonra gittim onada nst de sancı gördü Adalat diye ilaç başladı sancın var dedi ama o zaman hiç ağrım yoktu ilacı içiyorum bende devletteki doktoruma da söyledim oda nst istedi devlette sancı çıkmıyor özelde girdiğim iki nst de sancı çıkıyor bende yarın 36olacağım . Yani durumlar karışık doktora gitmenizde fayda var ☺️