Merhaba kizlar bu konuyla alakali post acmistim 3 hafta once.bugün kontrolum vardi bebeğin karin cevresi 39+4 cikti 2 hafta onde seker varmi dedi doktor bende yaptrmadim dedim 2 hafta onde gidiomus karin cevresi simdi olursa normal olabilir ama ilerleyen haftalarda daha da gelisecegi icin normal zor olabilir dedi boyle bi durum yasayan oldumu acaba 2.gebeligim bu arada