Nare_96 merhaba yazdıklarınızı görünce yazmak istedim. Bana da 13 haftada ensede baloncuk gibi şişlikler (kistik higroma) , ense kalınlığı 4.6 mm dediler. Ki fetal dna yaptırmıştım 10. Haftada ve temizdi. Ama o kromozomdaki bozukluğu göstermez dediler. Özeldeki doktorum başka bi perinatologa yönlendirdi yine özelde. O da yaşlı bi doktordu durum çok kötü yaşama ihtimali çok az filan dedi. Mahvolduk tabi. O da şehir hastanesine yönlendirdi. Cvs ve genetik tarama yapıldı. 1 hafta sonra ön sonuç çıkıyor ve bi şey varsa genelde o hafta belli oluyor. Bizim temizdi, diğer sonuçlar 5 hafta sonunda çıktı onlar da temizdi çok şükür. 21. Haftada detaylı ultrasona girdim ense kalınlığı hala fazlaydı (6 mm) ama Dr gerekli testler yapıldığı için önemsiz dedi. Şuan 36 haftalığım ve her şey yolunda şükürler olsun 💕 o dönem zehir oldu her şey ağlamaktan mahvolmuştum boşuna bebeği de strese soktular. Allahın dediği olur insallah sizin de bebeğiniz sağlıkla doğar 🌸🌸