Aeell bunu hangi pedogojik yöntemle yaptığını sorun. Çocukları onların yanında karşılaştırmanın nasıl bir mantığı olabilir anlamadım gerçekten..
Allah hepimize öğretmeninde hayırlısını versin.
Eksik gördüğü çocuklara hece ödevi verebilir bu ara, bira ödevi yoğunlaştırarak alıştırmak istiyor olabilir ama okulda çocuklara “yapabilirsin” değil “yapamıyorsun” diyorsa orada bir sorun var.