Prensesimiz Rabbin kısmet ederse kızımı kucağıma almama son 18 gün çok heyecanlı bir durum. İnsan zaman geçmiyor geçmiyor diyor ama geçiyor sabır sadece . Sizde durumlar nasıl ? Biz bu hafta gidecez bakalım doktor ne diyecek. Rabbım herkesi bir sancıda kurtarsın 🙏🙏🙏
rodin123 Prensesimiz aynı haftadayız 17 gün kaldı benimde kızım olacak aramızda bir gün var 37+4 deyim 18 subatta çağırdı ama bilemiyorum belki daha erken gelir
Elmassfl Prensesimiz ben sezeryan olucam canım bebeğin kilosu haftasına göre iyi yarın kontrolüm var doğum tarihi verecek doktor