İkinci hamileliğime yüksek kilo ile başladım. Sanki ben farkında değilim gibi beni gören herkesin “sen kilo mu aldın?” Demesi beni çok üzüyor. Daha 9 haftalık olmama rağmen zaten kıyafetlerim dar gelmeye başladı. Aynada da kendimi görüyorum göbek var, kol kalın, basen var. Yani böyle biri kilom hakkında yorum yapınca o an ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Hatta evden bile çıkmak istemiyorum kimse beni görmesin diye. Diyetisyene gitsem kilo vermem mümkün mü ? Olabildiğince en az kilo almam ya da ? Zaten daha kundaktaki bebeğimle direk spor ve diyete başlayacağım doğumu dört gözle bekliyorum. Siz ne düşünüyorsunuz verilebilir mi ? Diyetisyene giden var mı aranızda ? Nasıl ilerliyor süreç?