Ozgetoramandemir Ben doğum hediyeliklerini yaptırmaya başlayacağım kolonya ve çikolatalar ama bilemedim kaç tane yaptirmaliyim tabi ki bu sayı kişiden kişiye göre değişir ama fikirleriniz ne sizler kaç adet yaptırdınız
Merve-metin Ozgetoramandemir 48li çikolata kutusu yaptırıyorum hediyelik yaptırmıyorum 40 mevlüdünde yaptıracam doğum kışa geliyor zaten hastaneye çok gelen olmaz
startown Ozgetoramandemir ben henüz yaptırmadım ama evime ve hastaneye kaç kişi gelir not alıp sayın ona göre 10tane delan fazla yaptırın İlkinde öyle yapmıştım her keze yetti lüzumsuz artmadıda.Şimdide öyle yapıcam nasipse.
Melissayda @Ozgetoramandemir çikolata 150 adet kutulu yaptırmıştım hediyelik yaptırmadım 1 yaş doğum gününde yaptırdım