Merhaba. Tabiki herkesin aynı olmayabilir ama bana sorarsanız 3 takım çok az. Benim ikinci hamileliğim yarın da doğuma alınıyorum bebeğe 7 takım koydum. İlkinde yetmemişti eşim tekrar gidip evden getirmişti. Ama benim sezeryan doğum olduğu için fazla kaldık normal doğumda sadece bir gün kalınıyor galiba yetebilir.