Ahh TSH ben daha önce 1 aylık bebeğimi kaybettim o zaman TSH hastası olduğumu bilmiyordum düşük neden olmuş diye araştırırken değerimin 8 üstü olduğunu gördüm doktor TSH hastası olduğumu bundan sonra ilaç kullanmam gerektiğini ayda 1 kan vermem gerektiğini söyledi O günden bu güne takipteyim 1 senedir değerim düşmedi çok şükür bu ay düştü 1.99 değerim 2.30 altına düşmeden gebe kalmama izin vermediler artık denemeye başlayacağım 🙏🏻☺️🌸💖