Selaaammmm ✨✨
Biraz sohbet edelim dedim ge aklıma bu konu geldi 🥰
Hamile olduğunuzu nasıl öğrendiniz ? Kaçıncı hamileliğiniz ?
Benim 2. Hamileliğim ve arkadaşım kendisi hamile olduğu şüphesiyle onunla birlikte test yapmamı istedi, duygusal destek olması için.. Tabi onunkinin pozitif olmasını beklerken benim testimin pozitif çıkması şokunu hala atlatamadım desem yeridir 🤣
Eşimle çok sevindik tabi ama oğlum 5 aylık ve korunmamıza rağmen böyle bir sürprizle karşılaştık 🥰🥰
İlk oğlumla hamile olduğumu da iş yerindeki arkadaşlarım ve eşimin ısrarıyla test yapmam sonucuyla öğrenmiştim 😅😄😄
Hikayelerinizi duymaya sabırsızlanıyorum 🥰🥰🫶🏻🫶🏻