Korkma Allah’ın izniyle sağ Salim kucağına alırsın inşallah ben 27 haftalık doğum yaptım bebeğim 67 gündür yoğun bakımda başlarda bende çok korkuyordum ama gerçekten bebeğime iyi bakıldığını da görüyorum her gün emzirmeye gidiyorum artık sadece Allah’a tevekkül ediyorum umarım yakında bende kucağıma alıp sağ salim eve getireceğim