Alyynntkn Kızlar Sefaköy biruni de doğum yapanınız var mı ? Doktorum bu hastaneye geçti ve bu hastanede doğum yapanlar tecrübelerinizi anlatır mısınız?
Merve-metin Alyynntkn benim doktorumda biruniye geçmiş ama benim evime çok ters ve uzak olduğu için ben gitmedim evime yakın farklı hastaneye gidiyorum biruni hastanesini iyi diye duydum
Tuyu1 Alyynntkn merhaba ben orada doğum yapacağım serhat beyin hastasıyım ilk zamandan beri 😊 38+3 deyim normal doğum planlıyoruz hastane güzel ve temiz ilgililer heleki doktorum çok iyi alanında
Merve-metin Alyynntkn bende çok memnundum kendisinden ama esenyurtta oturuyorum mümkün değil benim sefaköye gitmem hadi kontrole gittim ama normal doğumda yolda doğururum heralde o yüzden evime yakın başka hastane tercih ettim
Merve-metin Yaseminbasdag ücretlerini soruyorsanız ben kasımda arayıp sormuştum 45 bin dediler yılbaşında zam gelecek diye eklediler
Alyynntkn Yaseminbasdag benim doktorum 25 istiyor ama diğer doktorları bilmiyorum çünkü doktordan doktora değişiklik var fiyatlarda
Alyynntkn Merve-metin bende Esenyurt’ta oturuyorum ama memnun olduğum için gidiyorum kimseye guvenemiyir insan erken doğum riskim var ilk gebeligimde de vardı her şeyimi Ali bey biliyor ve rahatlatıyor diğer doktorlar biraz değişik
Yaseminbasdag Alyynntkn kusura bakmayın çok soru sordum ama herhangi bi özel sağlık sigortası var mıydı yoksa sadece sgk mı
Alyynntkn Merve-metin bu çete olduktan sonra çok hastanelere gittim maalesef kimse ilgilenmiyor artık özeller desen aştı kendini
Alyynntkn Merve-metin bana 25 dedi walla en son gittiğimde öyle söylemişti Ocak 8 gibi de doğum tarihini ayarladık
Merve-metin Alyynntkn evet bu çete olaylarından dolayı insan iyice neye inanacağını güveneceğini bilemiyor ben esencana gidiyorum orada buldum bi doktor
Merve-metin Alyynntkn keşke evime yakın olsaydı hiç düşünmeden giderdim ama eve uzak olduğu için yol gözümü korkutuyor 🤦♀️
Alyynntkn Merve-metin inşallah doktorunuzdan memnun kalırsınız ve sağ salim kucağınıza alırsınız bebisinizi