Zeno Kızlar dün gece karnımın ağrısıyla uyandım karnım taş gibi olmuştu kimildiyamiyordum o kadar ağrıyordu ki karnıma dokununca daha çok ağrıyordu bebek kendini toparladigi için mi öyle oluyor acaba yaşayan var mı?
Tugceozturkk Zeno 34+2 yim bunu çok yaşıyorum doktoruma sordum bir sorun olmaz dedi normal karşıladı alttarafta sızı oluyor ağrı felan tuvalete çıkıyorum o şekilde bende olur dedi hayırlısı ❤️🙏
Gunduzanne Zeno ben sağıma yattığımda aynı durumu yaşıyorum. Doktoruma sordum sağa yattığında rahatsız oluyo demekki dedi sola yatınca hiç sorun yok. Sende pozisyon değiştir canım
Freeyaa Bende 28+4 deyim benim tek taraflı oluyordu ama çok ağrıyor olmuyordu belki yalancı kasılma olabilir