ilkaysayy
Ikiz gebeligim var. Normalde 7 haftanin icindeyim. 13 gun once kontrole gittim hersey yolundaydi 2 kesenin icindede bebek goruluyordu. Fakat 4 gun once kontrole gittigimde keselerin icinde bebek gormedigini bebegin gelismeyip eridigini 5 gun sonraki kontrolde durum ayniysa alinmasi gerektigini soyledi. Simdi baska doktora gitmeyi dusunuyorum. Bu durumu yasayan varmi???