dmrl2410 35.haftama gircem bende. suanda toplam 9 kilo almışım tatlı ile aram hic yok anca hastanede bebek hareketi için ye gel diyorlar onu bile burun kırın yiyorum.12 kilo ile tamamlasam yeter diyordum baştan beri ama doktorm 9 kiloyu bile çok buldu düşünün 🤦🏻♀️ bolca yürüyüş yapıyorum kızartma falan kestim umarım 12 kilo hedefi ile tamamlarim. Tabiki kilo alınır verilir ama bunada cok guvenmemek lazim vermek icin zorlanacak olanda yine biziz ne kadar az alsak o kadar iyi olur aslında bende abartı yaptığım şey meyveydi aldiysam ondan almışımdır zorlu bir maraton bizi bekliyor🤦🏻♀️☺️