Arkadaşlar merhaba bebeğimin 21+4 te sol beyin de lateral ventrikülomegali teşhisi konuldu 10.1 ölçüldü aminyosentez önerildi kabul etmedim bi düşüğüm var bu bebeğimde de düşük riskleri atlattım hastanede bile yattım 5 ay evden doğru düzgün çıkmadım hareketlerim bile kısıtlıydı ama detaylıda böyle çıkınca asıl korkmam gereken çocuğumun sağlığının olduğunu anladım özel takipliydim birde eğitim araştırmaya gitmek istedim belki farklı bişey duyarım diye malesef aynı şeyleri söyledi bu sıvı azalabilir ama başka bir şeyden de kaynaklı olabilir bunun için aminyosentez yaptırmanı öneriyorum dedi yani genetik bişey olabilir dedi fetal dna yaptırsam dedim onda herşeyi çıkmıyor dedi kafam karıştı öyle söyleyince bu şekilde olan arkadaşlar nasıl yol izledi aminyosentez yapanlar bi sıkıntı yaşadı mı yada bebekleri sağlıklı doğan oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim