Merhaba, benim de son adet tarihim 30.11.2024. 6 ocakta geciktiğim için kaç verdim 0,100 çıktı. 13 ocakta tekrar verdim 8,67 çıktı. Bugün tekrar kan verdim 31,23 çıktı. Doktora gösterdim, takip edeceğini adet günüme göre 6-7 haftalık hamile olacağımı ama beta değerime göre 3-4 haftalık olduğunu söyledi. Hamilesin ama haftaya bakmamız lazım dedi. Benim gibi olup olumlu sonuç alanınız var mı acaba riskli birşey çıkacak diye korkuyorum