yuzirneym Normalde yapılan alttan ultrason gibi bakılmıyor, doğum koltuğuna oturmuyosunuz. Sedyede uzanıyorsunuz cihazın tamamını sokmuyorlar vajinaya. Bi sakıncası yok yani. Sizce doktorlar bu riske girerler mi?
yuzirneym beyza7 yok yok kadın doğumcular en çok dava edilen grup, en ufak riske girmezler. Ben kerelerce alttan muayene oldum.
ozlem6060 beyza7 bende ilk iki muayenemi alttan oldum Şuan 26+5 im hiçde bir sıkıntı olmadı biraz da kilolu olduğum alttan daha net görüldü kalp atışını da duyduk yani bunda kötü birşey yok sonuçta cihaz sadece ağız kısmında oluyor strese girip kafa yormaktansa 1 muaynede hiçbirşey olmaz