35+2 kızım da yaşamıştım buna benzer karnımın ortasına toplanmıştı hareketi çok az dı serti karnım hafif ağrım vardı gittiğimde doğuma alındım bebeğin eşinde sıkıntı olmuştu kasılmalarım varmış için rahat değilse git doktora canım ihmal etme tedbirli ol sonuna gelmişsin riske atma hiç birşeyi