snm4343 ben sadece detaylı ultrason sonrasi dörtlü tarama yaptırdım onu da ikili üçlü yaptirmadigim için yaptırdık temiz geldi zaten ve şeker yüklenmesini de herkes yaptırma dediği halde yaptırdım çünkü doktorum gebelik sekeri çıkarsa ve siz bilemezseniz tehlikeli demisti ve burda gebelik sekeri yüzünden bebeğini kaybeden anneler bile vardi