Nzl_1999 Evet kızlar 12+3 doktor öğle arasında gelene kadar çatliycam heralde her hamileliğimde aşırı heyecanlanıyorum bakalım buradaki tahminler tutucak mi
Pinar0711 Nzl_1999 bende 12+2 doktora gidemedim daha. Cinsiyyetin bi önemi yok amma artık kızım oğlum diye sevmek istoyorum
Gamze1773 Nzl_1999 ben de bugün baktırdım 16+5 erkek dedi, kesin olsun diye bekledim bir ay 12 de gittim erken dedi söylemedi, bu sefer hemen biz demeden gördüm cinsiyeti dedi koyar koymaz cihazı 😀
Nzl_1999 Pinar0711 ben bugün devlete gittim dr tahminim var belli ama 16dan önce söyleyemem dedi o yüzden özele geldm
Kur Nzl_1999 nasıl yani özel hastanede bunu nasıl yapabiliyor artık doktorlarla da iletişim kurulmuyor
GirlandBoy_Mom Nzl_1999 doktorlar artık saldırgan olmuşlar resmen para verdinmi yani muayene etmedi vermedın inşallah
GirlandBoy_Mom Nzl_1999 hadi ya haram olsun onlara bu devirde para kolay kazılmıyor üstelik bide kovmuş yani
Ksema Nzl_1999 ben 800tl veriyorum resmen herşeye ayrıntılı detaylı güzel güzel gulerek anlatıyor yarım saat içerde kalıyorum her gidişimde doktoru değiştirin bence