Selo25 Kızlar merhaba dogal yoldan bir düşüğüm vardı. Bu ay kısmetse transfer olacagım. Ben de pıhtılaşma cıktı. Pıhtılaşma varsa transferden sonra mı kan sulandırıcı kullandınız yoksa kese vs oluştuktan sonra mı? Süreciniz nasıl ilerledi
Mom6535 Selo25 pıhtılaşman varsa hamile kalmadan öncede kullanman gerek diye biliyorum çevremdeki bir kaç kişi o yüzden düşük yaşıyordu pıhtılaşma yüzünden çünkü kan sulandırıcı kullandılar şükür biri doğum yaptı biri de hamile
Nairinoo Canım benimde ilk düşüğüm pıhtılaşma yakınlığımdan dolayı olmuş üç gün önce transfer oldum ve olduğum gün başladık kan sulandırıcıya doktorlar illaki daha iyi bilir ama transfer günü başlanıyor diye biliyorum