Nur-sahin 20+2 oğlum 16. Haftadan beri kendini hissettiriyor. Hergün düzenli olarak tekmelerini hareketlerini döndüğünü herşeyi hissediyorum. Hatta tanımaya bile başlıyorum. Mesela ne zaman mandalina yesem tekme atmaya başlıyor . Bir de normalde bebekler tok olduğunda tekme atarmış hareket edermiş, bizimki açlığa hiç dayanamıyor. Yemek yemeyi biraz ertelesem tekme atıyor çok hareketleniyor. Tam bir boğa burcu. Açlığa hiç gelemiyor😅