Byzz61 çoğu kişi femara diyor.
Benim ilk denemede tutmadı.4 ay ara vermek zorunda kaldim.bu ay normal deniyoruz.yine olmazsa adet olunca yine gidicem 9 günüm var adete.yine femara verir galiba.klomeni pkoslulara vermek mantıklı değil demişti doktorum
Her doktorun düşüncesi farklı tabiki
Benimki bu şekilde