Merveass yaa nekadar güzel nekadar da sabırla yapıyor gibisiniz bende burada sürekli okuyorum ve 39 artı 6 oldum Bende ve gerçekten çok korkuyorum buradaki hikayeleri okuyunca rahatlıyorum ama 2 gündür ara ara sancım geliyor ama yeterli olmadığı için doğum başlangıcı olmuyor ve onda bile canım çok acıyor sadece iki cm acikligim olmuş ikigun içinde başkada ilerleme yok adet ağrısı gibi ama beni kivrandiriyor bende sizler gibi yapiverebileckmiyim normal doğum acaba çok merak ediyorum..