Benim de tahmini 14 mart 😍 orta kararda heyecanlıyım, bi tık kaygılıyım sanırım. Sorumluluklarımın gittikçe ciddileştiğini hissetmek gözümü korkutuyor 🥲 erkek olacağını öğrendiğimde hevesle çok kıyafet aldım şimdi durdurdum kendimi.
Bebek arabası arıyorum, model seçmek çok zormuş 😢