Arkadaşlar aralık ayına girdik malum hastaneler doğum fiyatlarına yeni yıl zamı yapacak , zamdan etkilenmek istemeyen annelerimiz için fiyat sabitleme yapıyor bazı hastaneler , herkes gittiği hastanenin veya bildiği hastanelerin doğum fiyatlarını yazsın burda birbirimize fikir olmuş olur hem .