ozlemm27 Merhaba hanımlar kontrol için hastaneye gittik bugün ense kalınlığı normal dedi doktorum.11 haftaliğız. Tecrübeli hanımlar ultrason resmimize göz atar mısınız (yorumlar mısınız rica etsem ☺️)