Merhaba hanimlar, oncelikle hepimiz bebeklerimize saglikla kavusalim insallah. Benim 4 yasinda bir oglum var ilk hamileligiminde belli basli zorluklari olmustu ama asla bu kadar zor gecmemisti. Bas donmesi, bulantı, halsizlik, sık migren atakları 10+5 gunluk hamileyim cok sukur saglikla ilerliyor asla sikayet etmiyorum zaten iki kaybim da var nasil sikayet edebilirim ama ben ben değilim, hicbir sey yapamaz haldeyim hamilelik hastalik değil biliyorum ama ben resmen hasta gibiyim surekli. Yaşım 35, acaba yasim ilerledigi icin mi boyle zor geciyor, anksiyete bozuklugu ve panik atagim var bir turlu toparlayamayinca kendimi acaba baska bir seyim mi var gibi olumsuz dusunceler ususuyor daha kotu oluyorum. İlk gebeligi gorece daha kolay 2.gebeligi daha zor gecmis hamile hanimlar morale cok ihtiyacim var, 2.trimestrede hepsinin birden kaybolacagi umuduna tutunuyorum, Allah hepimizin yardimcisi olsun. Ayni seyleri yasayan varsa benimle paylasabilirse cok mutlu olurum🙏🏻