Deryayurt Hangi folik asiti kullanıyorsunuz veya kullanıp gebe kalanlar hangisini kullandınız öneride bulunur musunuz
Asi_07 Deryayurt Ben kullanmadım gebelik öncesi ama kız kardeşim folidoce kullandı 2 ay sonra hamile kaldı ve tabiki yumurtlama günlerini değerlendirdi olasılık daha da yüksek en kısa zamanda sizde güzel haberler alırsınız inşallah
Esraaa_06 Folidoce kullanıyorum ben ama aşkım bunun ilaç ile ilgisi yok ki bu ilaç bebeğin beyin ve kemik gelişimi için gerekli yumurtlama gününü takip etmen gerekiyor Rabbim en yakın zaman da nasip eylesin inşallah dualarım seninle
Ezg8 Deryayurt merhaba vinelac kullanıyordum gebelikte de ona devam ediyorum Dr ekstra bir vitamin vermedi sadece folik asit değil içinde diğer vitamin tarzı şeyler de bulunuyor sanırım ondan
Mommirac Deryayurt ben 2 bucuk yil sonra gebelik düşündüm 2 defa regl. Oldum. Hastaneye gittim. Folate b12 verdi ondan sonra hamile. Kaldim artik ondanmi. Yoksa kalacağım varmiydi. Bilmiyorum
Yaseminbasdag İlactan oldugunu düşünmüyorum ama hazırlık için kullanılabilir doktor önerisi ile folidoce kullanıyorum ben de
minikbebegim06 Deryayurt folik asit gebe kalmanıza yardımcı olmaz sizin günlük almanız gereken miktarı vücutta tutar bebek olduğu zamanda onun gelişimine katkıda bulunur hamile olmayan adet görmeye başlayan her kadının normalde günde 400 mcg folik asit alması gerekir