6 haftamdan beri sürekli kanama kanama son 4 5 gündür çok şiddetli kanama oldum acile gittim 6+6 haftalıktim kese var ama kalp atışı henüz yok dedi kesenin eni 17 cm dedi 25 kadar yolu varmis eğer olmasa boş gebelik denildi ve spralli bir hamilelk gecryrm sizce bu hafta gidersem öğrenir miyim kalp atışını anneler benim gibi hep kanama olan varmı sürekli kanama adet olmusum gibi