dygsss Kızlar ikili test yaptırdım beta sonucu çıkmış 4500 az değilmi 12 haftalığım 🥺 riskli bi durummu bebeğimin gelişimiiyi normalde
Aslaninannesi_ Bu beta o beta değil sonucunuz riskli veya risksiz çıktığını doktorunuzdaki grafikten öğrenebilirsiniz
dygsss Aslaninannesi_ hmm anladım şuan sadece beta gözüküyor digerleri 9 unda çıkcak onu göstercem ultrasona girdim zaten bişey demedi iyi veya kötü anlamda ama beta bu kadar az olunca bi şüphe ettim
Mion Aslaninannesi_ e nabiza ikili tarama beta sonuçları düşünce grafikte doktora düşmüş oluyor mu ? Yoksa grafik daha mı geç ulaşıyor bu konuyla ilgili bilginiz var mı acaba
Aslaninannesi_ dygsss canım ultrason ölçümleri ve senin yaşın kilon hepsi birlikte bir grafik oluşturuluyor o harita da doktora gidiyor doktorunuz söyleyecek size
dygsss helloandhello doktor baktı herşey normal bi sıkıntı yok dedi bilmiyorumki bişey demedi 🤷🏼♀️ akıntım var onuda dedim normal dedi
dygsss helloandhello sarı beyaz genelde ara sıra yeşile dönük o kadar dikkat etmeme rağmen bide doktor bişey yapamayız bu haftalarda dedi normal dedi
dygsss helloandhello bilmiyorum canım 12 haftalığım bu aylarda normal dedi doktor birine daha gittim sirkeli suyla temizle dedi
helloandhello dygsss doktor mu dedi sirkeli suyu canım biraz var enfeksiyon geçirmeye bak daha azken yoksa lökasit değeri çoğalıyor önünü alamıyorsun
dygsss helloandhello yok akıntı için dedi onu ama ben sonucu gösterdiğimde herhangi bişey demedi sonuçların iyi dedi nasıl geçircem
helloandhello dygsss dikkat et iyice temizle lavaboyu öyle gir oturduğun yer temiz olsun sifon çek güzelce bol su iç bide 😊